Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Årets bästa bok

Kategori: Allmänt

Hej! Som några av er vet och några säkert listat ut så är det så att för ungefär 1,5 år sedan fick en av mina absolut närmaste (om inte den närmaste) vänner den vidriga skitsjukdomen cancer. Som vi avskyr denna ovälkomna gäst! Nu har min modiga tjej besegrat skiten och självklart samtidigt skrivit en bok, för det är sånt hon gör :-)

Finns nu att köpa! Och ja, jag kan ha varit lite involverad i titeln... Eftersom jag använder svärord i var och varannan mening så blev det så den fick heta. Om någon av er därute vill ha ett ex (120:- varav 20:- går till Ung Cancer) är det bara att lämna en kommentar så fixar vi det. Jag är ju självklart något partisk men ärligt - det är en otroligt bra bok som blandar fakta, allvar, humor, kärlek, ångest och styrka på ett sätt som griper tag i en ända in i hjärteroten. Till er själva, till en anhörig, till nån som kämpar. Läs. Puss & kram!

Kommentarer

  • Helena Fremnell säger:

    Jag vill ha ett ex. Betalas hur? Stor kram

    2014-08-12 | 16:42:28
  • merja laiho säger:

    självklart !

    2014-08-12 | 17:58:05

Kommentera inlägget här: