Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Påfyllning

Kategori: Allmänt

Goddag i söndagssolen! Igår surfade jag in på blocket för att kolla läget på allt möjligt - och titta vad jag hittade

Alltså sånt litet fynd! :-) Och inte kostade den många kronor heller - jag ÄLSKAR blocket :-D Han hade en till byrå som skulle passa perfekt i vårt sovrum men den var något eller ganska mycket dyrare så vi får vänta lite med det inköpet... Så nu har vi ännu mer förvaring till ljus och servetter och annat livsviktigt ;-) Skylten köpte jag i San Francisco - kör ofta det snacket med kidsen och kan alltid behöva bli lite påmind själv! Och det gulligaste:

Där man kan ha massa fina brevsaker :-) Nu är det ju jag som äger den så då lär det ju ligga två udda pennor, ett trasigt gem och en förpackning skruv där i men ändå! Nu ska jag göra en kopp kaffe och fundera på vad jag ska fylla den med :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: