Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Stoooora träd!

Kategori: Allmänt

Hello i fredagsstämningen :-) Sorry för att jag var en dålig bloggerska igår, var helt slut efter stallet så det försvann liksom... Sitter och väntar på att S. ska komma hem så vi kan åka in till stan och se Hoffmaestro! Kungligt med gratis festival! Men medans jag väntar kan jag ju tipsa lite mer om USA - efter San Fransisco styrde vi kosan mot Las Vegas men med ett litet stopp i Yosemite Nationalpark :-) Där sequioaträden bor...

På väg upp! Det var sån höjdskillnad att mina blodkärl i näsan brast och jag vet inte hur många tryckutjämningar jag fick göra,ifall nån ville veta ;-)







Den sista bilden känner kanske några igen, den har jag redan lagt upp men jag glömde den lilla detaljen att vi inte var hemma i Sverige ;-) Så nä, det finns inte (vad jag vet) sådär stora träd i Sverige :-)

Vem behöver hotell liksom? Faktiskt helt galet vilka stora träd det där är! 2000 år gamla and still going strong :-) Sen efter det åkte vi halva vägen till Las Vegas, stannade i Bakersfield och sov. Hittade ett litet ekipage på vägen

Gör inte ni också så? Kopplar på Hummern på husbussen? Haha alltså amerikanarna - man blir aldrig besviken ;-) Mer om Las Vegas kommer sen :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: