Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Adventsbrunch

Kategori: Allmänt

Hej i adventsmyset! Hoppas ni har en fin och snöig söndag ;-) Själv sitter jag på pendeln på väg hem från adventsbrunch i stan - MÄTT I KUBIK! Var på Nordic light, de har jättebra brunch och jag var smart hela vägen och undvek kolhydraterna... Till sista 10 minuterna då jag gick bananas på dessertbordet ;-) 
Efter första två portionerna satte vi igång julklappsracet - dödligt allvar ;-) Jag gick hem med designad disktrasa, två reseluddisar och en hjärtstans - helnöjd! Vi köpte 3 klappar för 25:- styck
Vann först klippisen men bytte det mot disktrasan, en kompis ville verkligen ha klippisen ;-) Nu ska jag hem och kolla hur det går för grabbarna, S. gick över till grannen imorse och hjälpte till att mura grund till deras utbyggnad... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: