Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Överraskad

Kategori:

Tjohej! Hur mår ni i efterdyningarna av knäck och vörtbröd? Jag har precis ätit liiite för mycket dessertost igen, maxar ut tills nyår ;-) Har haft fantastiska dagar, inte minst min födelsedag igår som började med sång på morgonen innan jag fick sätta mig i bilen och sen gled jag runt i denna resten av dagen
Yasuragi alltså - vicket ställe! Efter några timmar fick jag instruktioner om att svida om så det var bara att dra på sig sminket och civilkläderna
In i bilen och efter mycket om och men åker vi in på vår gata hemma, ser en kompis bil och fattade lite att det var nåt på G... Men att mötas av så många favoriter i dörren samtidigt som de sjunger ja må hon leva, se att hela huset är pyntat och i nästa sekund se Vickan som kört ner hela vägen från Sundsvall gjorde att det brast litegrann ;-) Ska visa fler bilder någon annandag, min käre far (med viss assistans) hade fixat buffé för hela gänget och jag behövde inte LYFTA ETT FINGER! M. hade fixat världens lek som mitt lag självklart vann och kvällen slutade som den bör
Med dansuppvisning ;-) Helt galet vilka fina människor jag har omkring mig! Hörs mer en annan dag, nu ska jag ägna mig åt S. och V. som ska vara kvar här i några dagar 😍 Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: