Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bättre sent än aldrig

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen handlat upp presentkortet som vi haft på Electrolux home i över 1 år (!) Blir inte så ofta jag är förbi en sån butik men igår tog jag en sväng till sickla innan jag skulle möta upp resten av gänget och käka middag och nu hittade jag t.o.m två saker jag gärna ville ha och det blev nästan exakt på summan :-) Köpte en mandolin från Cyocera och en örtsax

Såna saker som man inte vet att man behöver innan man köpt dom ;-) Idag kom jag hem helt slut efter en dag med "rättsåigasensexåringar" och som jag halvvägs igenom fick avbryta för att en av våra kära treor levde rövare, och rektorn kommer och ber mig gå in och styra upp lite. Hehe jodå, de fick känna att de levde... Det klassiska "när fröken är borta" Men sånt orkar jag inte med så jag satte vänligt alla i en ring och hyvlade sen av dom efter noter innan jag skickade ut dom på rast. Sen var de som små lamm resten av eftermiddagen ;-) Tröttsamt att behöva bli arg men ibland behövs det! Åkte direkt på ansiktsbehandling efter jobbet så när jag kom innanför dörren strax efter 18 hade S. fixat pastamiddag som självklart intogs framför tv:n :-)

Nu känner jag mig redo för några timmars sömn innan en ny dag är här - 05:45 börjar gympan :-) I löööve vårt gymrum! Puss & kram!

Kommentarer

  • M säger:

    Sååååååå avis på gymrummet! (och resten av huset...) :)

    2014-02-13 | 19:32:37

Kommentera inlägget här: