Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Förändringar!

Kategori: Allmänt

Tjohej! Idag hade jag tid hos Lisa för klippning, kände när jag satt där och blev kammad att mina längder såg förjäkla trista ut! Har alltid haft ganska tjockt hår men för några år sen tappade jag extremt mycket p.g.a stress och sen dess har det varit lite upp & ner. Nu är det på väg tillbaka igen men eftersom jag visste att Lisa länge velat klippa mig i en kort page kände jag idag att äh, eff it - I need a change! Så hon la lite bottenfärg

Nu var det lite extra frissigt idag eftersom jag sovit med fläta men tunt och torrt syns det att det är...

Vet inte vem som var gladast, jag eller fröken frisör ;-) Efter några snabba klipp blev det såhär fint


:-) Inte vant mig än men är supernöjd! Sen gick jag och S. på soffjakt, tittade på den här på Stalands

Men vi tyckte den var lite oflexibel, hittade en annan på en annan butik (ett riktigt monster till soffa) och jag tror vi bestämt oss för den, ska finslipa detaljerna bara :-) Recept på gårdagens middag kommer, har bilderna på riktiga kameran... Puss & kram!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Jättefint 👍!

    2014-02-08 | 22:54:08

Kommentera inlägget här: