Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Blåst och så lite mer blåst...!

Kategori: Allmänt

Haha idag har vi hunnit med att åka baklänges, åka i sidled, åka genom barnspärren, ramla i liften och lite till ;-) Två förstnämnda p.g.a vädret, MY GOD var det har blåst idag!!! Jag stod still och känner hur jag pressas bakåt och längre ner åker M. före mig och hux flux ser jag hur hon far som en vante åt höger... Haha! Sen när vi kom ner blev mitt liftkort dubbelreggat på nåt vis så jag kom inte genom spärren... "Sånt som händer" säger liftkillen, "om 5 minuter är det lugnt, men du kan ta barnspärren om du vill" Och eftersom jag är jag så tog jag ju självklart den ;-)

Till slut fick jag åka lift som normala människor igen

Köpte varsin mask imorse och det hade aldrig gått att åka utan den, bästa 199:- jag nånsin investerat. Sen var det två nöjda tjejer som gjorde grabbarna sällskap i värmekåtan



Vädret har verkligen bitit i kinderna idag



Bra att komma upp så man fick liiite sol :-) Nu är bastun varm och ölen kall - häpp! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: