Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bonding

Kategori: Allmänt

Hej! Idag behövde vi inte heller laga nån middag, vi var hemma hos M & S som köpt hus 15 minuter från oss och nu har de äntligen fått flytta in :-) Som dom (och vi) har längtat! Skönt med avslappnat mittiveckan-häng, och för S. blir det alltid samma sak, han hamnar liksom där han trivs bäst...

Med 2-åringen och leksakerna på golvet ;-) Vi ska troligtvis passa lillen om nån vecka eftersom hans lillasyster då beräknas dimpa ner på jorden så vi passade på att bonda lite extra ikväll :-) Fick en himmelskt god äppelpaj till efterrätt, ni vet en sån knäckig seg sak som jag ska be om receptet på

Åt två lass av bara farten :-) Hittade också två tavlor som det var nära att jag snodde med mig hem, de skulle passa så HIMLA bra här hemma...

S. höll t.o.m med mig hehe! ;-) Nu ska jag smälta. maten med ett sovpass innan det är dags för ny torsdag imorrn, which means stallet :-) Eller ja, jag ska ju jobba först men det är ju bara detaljer... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: