Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Brunchtips

Kategori: Allmänt

Tjohej! Nu ska ni få ett braigt brunchtips om ni är sugna på det någon dag :-) Nordic light hotell på vasaplan, huuur bra som helst! Jag och M. var där igår innan vi skulle på musikal, min födelsedagspresent som "löstes" in :-) Mätt var bara förnamnet...





Yepp, alla tallrikarna var mina, var liksom tvungen att gå några varv ;-) Sen kom vi till gottisbordet

Faktiskt helt sjukt, de hade liksom minigrejer av allt, här har jag fotat typ 1/6... Efter MYCKET funderande bestämde jag mig för dessa två raringar

Det var inte vara tunnelbanan som stod för rullningen till Karlaplan sen om vi säger så ;-) En grymt bra presentdag var det och vi ska definitivt gå dit igen! Nu har jag en köttgryta som kokar på spisen... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: