Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Egotid

Kategori: Allmänt

Hej! Ligger redan i sängen och ska ta en tidig kväll, ska ju vara på jobbet hela kl 8:00(!) imorrn så här gäller det att jaga sömntimmar ;-) Hehe nä, känner mig bara helt enkelt mör efter idag... Ridningen gick bra, svårt med galoppfattningarna idag men det får vi ta igen en annan dag :-) S. var borta nu på kvällen så när jag kom hem från stallet satte jag mig i soffan för lite piff - d.v.s fotbad och nagellackning ;-)

Satt där och njöt medans den här herren rullade på tv:n

Vad mer behöver man en regnig torsdagskväll? :-) Sen gjorde jag naglarna, fick det här superbraiga kitet av mamma i födelsedagspresent:

Jag är ju välsignad med väldigt bra egna naglar och har alltid lackat ganska ofta och aldrig behövt tippar, gelé eller nåt sånt, men nu behöver jag ju bara göra det typ var tredje vecka!!! Sitter som berget :-D Och har man spröda/flisiga naglar kan jag tänka mig att det blir bra resultat på kvalitén på nageln också :-) Köpte ett ljust lack idag, helt enkelt det jag trivs bäst i. Och efter några snabba drag och torkningar så var det klart!

Fantastiskt skönt :-) Nu ska denna ytliga husbyggare dra täcket över huvet och sova, imorrn är det ju freeeedag hörni! Ska ni göra nåt skojigt i helgen? :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: