Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Magplask

Kategori: Allmänt

Nä hörni... Trodde jag skulle kunna komma med ett schysst restaurangtips efter ikväll men det blev totalt magplask på den! Vi kan börja med vad som var bra:
1: Raviolin
2: Inredningen
3:... Nä, that was it! Jag fick ett mail med erbjudande att äta två men betala för en vilket jag tyckte lät schysst eftersom jag varit nyfiken på stället ganska länge. Och i januari vimlar det av just rabatterbjudanden på restauranger (iaf här i hufvudstaden) eftersom folk sparar sina slantar gissar jag? Likaså vi! Men halva priset tyckte vi att vi hade råd med så vi styrde kosan hit...

med minst sagt höga förväntningar. För det första stoppade jag i parkering i 2,5 timme, tänkte att det räcker ju gott och väl... Mmm, eller inte! Slutade med att vi skippade desserten och fick hugga en "servitör" för att hinna betala. Ett par som satt nära oss reste sig upp och gick eftersom de fick vinet och sen... Nä, de fick inget mer eftersom DE INTE ENS FICK BESTÄLLA! Alltså sämre service har jag nog knappt varit med om. Personalen i sig var det inget fel på men de hade noll koll och allt tog sån tiiiiid. Vi satt och väntade 1 timme (!) mellan en liten mellanrätt och huvudrätten som när den kom smakade typ ingenting, portionerna var också jättebra tilltagna... För Tummelisa! Vad mer? Äh, bara allmänt dåligt så nä, det kan vi tyvärr inte rekommendera. Men Stockholm är ju fint iaf

och vi betalade ju bara halva priset... Tänkte en stund att det kanske berodde på det men nej, det var samma sömngångarservice all-round! Hade vi rest oss och gått hade vi alla gånger kommit hem innan de ens upptäckte det... Men ingen behöver bli darrig av angivarhets, vi betalade självklart ;-) Hoppas ni alla haft en fin tisdag :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: