Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Möra

Kategori: Allmänt

som små lammfiléer är vi alla idag :-) Har maxat ut skidåkningen idag, startklart gängi liften 9:20

sen fick vi ju vänta ett litet slag eftersom de inte öppnade förrns 9:30 ;-) Först upp och först ner! Efter några åk delade vi upp oss och jag & M. begav oss mot Tegefjäll, samtidigt som solen sprack fram - magiskt :-)



När vi satt i sittliften hör jag M's lite halvtrumpna röst "jag har glömt min choklad" Men det löste vi snabbt, mamma & pappa bankade in i oss när vi var små att man alltid ska ha russin och....

stycksaker från Marabou i fickan och det sitter lika mycket i ryggmärgen som "böj på bena så löser det sig" ;-) Efter lite fikastund på höjden satte vi fart igen! Har inte direkt kunnat klaga på trängseln idag heller...


Hehe! Min näsa ser ut som ett litet geléhallon vilket ju passar perfekt ;-) Nu har vi bastat bort kylan och M. har knäckt bubblet

efter lite middag och film somnar vi nog ovaggade :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: