Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Ärendedag

Kategori: Allmänt

Hej! Idag har jag haft en fullsmetad dag, bra med lite aktiviteter mitt i allt ledigt så att man känner sig levande ;-) Startade dagen med klippning och färg kl 8:00, var snygg och färdig kl 10 :) Då hämtade jag upp Zorro och sen lämnade jag honom hos morfar och Ulla för några dagar, blev bjuden på glass med jordgubbar som satt precis där de skulle! Fick också massa bra trädgårdstips :-) Sen vidare hem till S. för att lämna pajskal inför lördagens dop, blev visst kvar på en kaffe och lite barnmys :-) Och så avrundade jag dagen med häng hos mamma som hade en väninna på besök - bra dag! Imorgon ska jag nog vila mig i form ;-) Nu hörni är det så att jag kommer blogga lite mer sporadiskt några veckor framöver, händer inte gööörmycket med huset nu precis och jag tror att de flesta av er också har lite sommarhjärnor :-) Kommer såklart komma inlägg men inte varje eller ens kanske varannan dag. Så får vi se om jag har några läsare kvar efter det! Vill ni roa er kungligt kan ni ju alltid läsa inläggen från sommaren 2012 ;-) Det var tider det... Huvva vad skönt att det är klart! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: