Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bara man vill så

Kategori: Allmänt

Idag har vi nog gått på ren vilja tror jag... Men mycket blir klart och det är ju huvudsaken :-) Bland annat har tavlorna på lilla toaletten kommit upp + spegel



Och i hallen har denna kommit upp ovanför dörren

Stämmer på pricken! Vad hade allt detta varit värt utan S. liksom? Vi fick också denna snygga hög bortröjd idag



Lite bättre :-) Riktigt vad vi ska göra med den här ytan är vi inte helt hundra på än, snygga till den med sten och sånt såklart men annars har vi lite huvudbry... Vi tar det när andan faller på! S. gjorde också ett ryck på baksidan mot ängen och röjde bort allt skit som legat där sen vi rev stugan...

Riktigt vad han är gjord av vet jag inte, men han är allt bäst i världen min käre karl! Jag gick ner och hjälpte till i 5 minuter efter att jag lagat mat - tills det dök upp en ORMJÄVEL bland allt och sen var det ju liksom kört för lilla mig... Ni som läst bloggen ett tag vet ju om att jag har sjuklig jävla dödsskräck för ormar, ingen liten "fobi"... Ryser bara jag tänker på det! Såg ormar överallt tills jag gick in efter den lilla pulshöjaren... Usch! S. avrundade kvällen med att fylla igen alla dyckerthål med vitfärg

Japp - vi gör sånt i den här familjen! Göööörsnyggt blev det :-) Sen har vi hunnit massa annat trams också, bland annat bokhyllan men det har jag inte fotat. Thomas: LED-slingan är köpt på ebay, sökord LED-strip 220 V. Vår är 50 meter lång och är 4-7 watt per meter, finns olika :-) Hoppas du hittar vad du söker! Nu ska vi sova så att det bara stänker om det - hörs imorgon :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: