Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Byteshandel

Kategori: Allmänt

Hej! Har precis lagt mig på spikmattan för att åtminstone försöka mjuka upp nacke & rygg efter kvällens "3 år senare måste vi ta tag i vedhögen som ligger på baksidan" ;-) Var bara att dra på sig brallorna och kängor efter middagen och köra!





Var ungefär så stimulerande som det ser ut ;-) Men nu är det mesta bort, det tar sig dag för dag... Igår eftermiddag kom grannen förbi och frågade om han fick ta ved? Självklart fick han ju det och idag kom han förbi med denna

Bra byteshandel! Nu vet jag iofs inte riktigt när den ska drickas men om inte annat kan jag alltid ha den i nån fruktkaka eller nåt ;-) Nu ska jag luta mig tillbaka och låta spikarna göra sitt och hitta ett väldigt utstretchande och väldigt långsamt yogapass till imorrn bitti :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: