Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Frivarv

Kategori: Allmänt

Hehe, kom just hem från en mycket spännande ridlektion... Tränade galopparbete och hade Ibra igen (han som brutit manken) Stackarn har jättesvårt med högervarv och jag är ju inte precis nån elitryttare så det gick sådär att styra tillbaka honom in på volten... Så vi tog ett frivarv runt hela ridhuset helt enkelt! ;-) Haha ja herregud vilken pulshöjare, hann tänka att "han stannar ju för en annan häst" men nädå, här plöjde vi på i 180! Till slut med coachning av min ridlärare fick jag stopp, sen fick han vackert stå still sista 10 minutrarna... Det ska va lite spännande också ;-) Idag har jag annars försökt suga i mig så mycket vår som möjligt, inte så svårt under dessa omständigheter

:-D Vet att det ska bli kallt men umder tiden går man passa på att gå i converse och vårjacka! Grabbarna har spelkväll så jag roar mig själv med lite serietittande tror jag :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: