Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Ny soffa!

Kategori: Allmänt

Nu ska vi se om vi kan visa lite stajlade bilder på senaste möbelinköpet :) Fick samtal i onsdags eftermiddag om att soffan var levererad och jag kan ju inte vänta på något så jag och S. drog iväg och hyrde ett släp och hämtade hem på en gång!
Var inga kartonger och tänkte att det var ju skönt, slipper man så mycket skräp... Haha, eller inte! Blev tillräckligt med bara plast och wellpapp också ;)
Monteringsmästaren var snabb som attan på att få ihop den
Och simsalabim så var det klart :) Superbekväm är den och maxihörnet blev sååå bra, var lite rädd att det skulle bli för stort men funka finfint. Köpte den på soffcenter ifall nån undrar! Har inte bestämt mig än vad jag ska göra med bordet, än så länge får det vara kvar... Gamla soffan fick flytta upp och det blev konstigt nog mycket mysigare på en gång ;)
Känns skönt att äntligen fått upp lite dit upp också, varit så tomt! I helgen ska "vi" (J. & S.) roa sig med denna hög
Plus en till som ligger borta på vändplan plus jord som kommer idag... Jag ska sitta i solen och titta på :D Häpp! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: