Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Tjooohoooo!!!!

Kategori: Allmänt

Idag är det en sjukt glad tjej här hemma :-D Har inte skrivit om vår plan för semestern i sommar då min älskade S. fyller 30... Inte varit helt spikat men nu, ikväll, bokade vi biljetterna från Stockholm till Los Angeles och vidare upp mot San Francisco med bil, vidare till Las Vegas och sen avslutar vi med att fira födelsedagen i min (och förhoppningsvis S. blivande) ABSOLUTA favvostad av dem alla - New York! :-D Ska bli så sjuuuukt kul, can't wait! Såhär ser reseplanen ut

och jag tror att vi (jag) bestämt mig för alla hotellen, känns skönt. Lite bra är det allt att ligga och resknarka stup i kvarten, då har man ett hum när det väl är dags :-) Nu ska jag plocka ur goodiebagen som jag fick på dagens utbildning, d.v.s material till kidsen om näthat ;-) Puss & kram!

Kommentarer

  • M säger:

    Amazing!

    2014-03-25 | 18:10:33

Kommentera inlägget här: