Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Gräs!

Kategori: Allmänt

Titta - det börjar ta sig

Liiite liiite men ändå nåt :-) Nu när det regnat så mycket har jorden sjunkit ihop och all småsten kommit fram, blir kul att plocka ihop sen ;-) I övrigt har vi ägnat dagen åt framförallt kvistlackering, alltså skjut mig vad mycket vi lackat!



Man måste liksom göra det två gånger... Men det kommer vara värt det när slutresultatet håller :-) Lite tvättstugesortering har vi också hunnit med, vikt in och omstrukturerat lite i garderoben

Plus att S. skjutit fast socklar under trappen, ni vet en sån sak som släpat ett tag... ;-)

Och medans han gjorde det roade jag mig bland annat med att fixa tvätten

Vi tävlar i vem som kan stapla högst här hemma - S. har disk och jag tvätt ;-) Produktiv söndag med andra ord, nu sitter jag och suktar efter glass men vi har ingen så det får väl bli kvarg med frukt - jippididoo... ;-) Hoppas ni alla haft en skön söndag :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: