Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

HELT SLUT

Kategori: Allmänt

Herregud vilken produktiv lördag! Trodde aldrig vi skulle hinna så mycket som vi gjort men ibland går det av bara farten :-) J. var här med både hembakta bullar och muskelförstärkning, bra med familj som gillar att hänga här fast vi är som små illrar ;-) Sen sist:



Varenda bit är kvistlackad... på VARJE kvist... 2 gånger! Vitt lack visade sig vara den bästa uppfinningen typ nånsin :-) Jag har också hunnit grundmåla i stort sett allt men av nån anledning har jag inte fotat det... Och det finns inte på världskartan att jag reser mig upp från soffan och gör det nu! ;-) Visar imorgon och då ska ni få se gräsmattan också, idag har vi typ kunnat se hur den växt - helt galet! Skulle tro att jag somnar om cirka 5 minuter så jag säger tack och hej och så hörs vi imöra :-) Puss & kram!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Så fint det blir!! :-) Kram

    2014-05-18 | 16:36:55

Kommentera inlägget här: