Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Kräkvarning

Kategori: Allmänt

Alltså... jag är så spyle på att måla nu så jag vet inte vad!

Min andra hälft idag ;-)


Fram och bak och på sidan målar vi! 3 gånger om, nu är det lite kvar sista vändan så det känns överjordiskt skönt!!! Och ja, ibland kräks jag på dötrista grejer, betyder inte att jag är otacksam eller oödmjuk, bara så in i helskotta less på pensel och färg! S. har donat på med trappen utanför tvättstugan plus lite med handledare och avslut på stolparna, blev jättefint :-)

Liksom följt med hela vägen ner så att det blir inklätt istället för bara stolpe

Tog en närbild på slingan också, det är alltså utfräst och sen använde S. smältlim för att fästa den

Sitter som berget! :-) Nu ska jag fixa tortillas eller enchiladas eller vad det nu heter och sen ska vi inte lyfta ett finger mer ikväll :-) Puss & kram!

Kommentarer

  • Ulla Laiho säger:

    Stolpen blev snygg och vilket tjusigt avslut med de gerade brädorna på "golvet", vilket går igen i trappsteget. Gillar dessutom att alla spikar sitter i spikraka led - inget fusk där inte.

    Hela huset ger ett väldigt gediget intryck.

    2014-05-29 | 19:32:46
    Bloggadress: http://www.minnatur.blogspot.se/
  • Thomas säger:

    Mycket snyggt, jag undrar vart slingan är köpt ?

    2014-06-08 | 10:35:32
    Bloggadress: http://denlillesnickarpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här: