Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Räserdag

Kategori: Allmänt

What a day! Hunnit med allt och lite till tror jag :-) Satt på möte hela dagen och fick fina applåder för min presentation, havskräftorna höll sig borta ;-) Direkt efter det stod bibblan på tur, och när jag kom ut därifrån såg jag vaccinföretag som hade drop-in för TBE. Så jag gick dit och fick första sprutan, har tänkt göra det i säkert 5 år... Kan inte skylla på spruträdsla (inte ett dugg) utan bara lathet! Men nu så :-) Sen drog jag direkt ner till M. för påfyllnad av kaffedos och mys med småttingarna

;-) Och sen satte jag fart mot min älskade morfar som fyllde år idag! Åt frukttårta tills det sprutade ut genom öronen på mig - jag älskar tårta :-D Så efter den här dagen ska jag försöka hålla mig vaken genom ett avsnitt Hart of Dixie... Joråsatte... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: