Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Svänger i lingonskogen

Kategori: Allmänt

Nä, det är nog inte heller nåt talesätt förutom i mitt huvud, men shit vilket väderomslag! Igår vid den här tiden låg jag och flöt bort av värmeslag, nu ikväll fick jag gå in för jag frös så mycket att jag mådde illa... Behövde inte vattna gräsmattan så mycket iaf :-) Vi har grejat på med altanräcket (vad annars?) men nu börjar vi faktiskt se ljuset i tunneln! Jag hann stryka på första lagret riktig färg på större delen och S. har lagt på handledaren, blev tokbra!

Jag har målat... Alltså i flera timmar... Bara att det inte syns så bra ;-) S. slängde ihop sista sektionen med staket också, skönt att veta att allt är säkert :-)

Den ska också målas, vid tillfälle... Hehe! Ja, så mycket mer än så blev det inte ikväll, ska bli spännande att se LED-slingan imorgon :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: