Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Happy advent!

Kategori: Allmänt

God eftermiddag i stugorna :) Vi har precis slagit oss ner i soffan efter att ha varit igång sedan kl 10 med julpyntande och bakande... Helt övermöra just nu! Men fint blir det och smaskiga saker har vi fått ihop :) S. har satsat på godis iår och gjorde en pepparkakstryffel som var jättegod och en citronkola som jag slagit in i små små papper ;) Jag har bakat lussebullar både med och utan mandelmassa och kokat årets första tomtegröt!
Lite bildbomd som kompensation för senaste veckornas frånvaro av bilder :) Vickan: Det var lite ljust förut när jag fotade och jag orkar inte resa på mig för att fota nu så du får stå ut med lite ljusa trappbilder :)
Ja, det var väl typ det vi sysslat med idag + lite annat :) Vill ni ha recept på nånting får ni hojta, ids inte gå upp och hämta böckerna nu ;) Nu ska jag vila mig iform innan det är dags för nästa tradition denna adventshelg - thaimat och "The holiday" :D Puss & kram!
 
 
 

Kommentarer

  • Vickan säger:

    Till nästa år är det jag som bokar in dig som julpyntskonsult hemma hos mig. Bara så du vet ;)

    2014-12-03 | 18:24:17

Kommentera inlägget här: