Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Färdigt!

Kategori: Allmänt

Äntligen har vi ätit både frukost och middag vid nya bordet, känns toppenbra :) Hade kompisar över igår på invigningsmiddag och sen sov min systerdotter över, S. har roat sig med konferens i skärgården!
Bordsbenen är två kryss
Som S. liksom skarvat ihop på nåt vis ;) Vill ni ha specifika beskrivningar får ni fråga, jag har ingen aning om hur han gjort men fint blev det :) Och om ni undrar varför jag har en bukett i tillbringare så är det ju så att jag fortfarande bara äger 1 ynka blomvas och varje gång jag får blommor tänker jag att jag ska köpa fler... Tror ni jag lyckats med den nångång på 10 år?! Nopp! Så då blir det tillbringare ;) Hoppas ni alla får en fin lördag :) Puss & kram!
 
 
 

Kommentarer

  • Linnda säger:

    Åhh så fint bord, snälla vill du berätta för mig hur ni gjort exakt? Mejla mig gärna [email protected]

    2016-02-14 | 19:50:06

Kommentera inlägget här: