Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Höstblomster

Kategori: Trädgård

Hej! Idag efter jobbet tog jag tag i våra utekrukor, såg allt annat än inbjudande ut... Tog med mig mamma på Blomsterlandet i söndags och så hjälpte hon mig att plocka ihop lite, still learning ;-) Våra sommarblommar var såhär fräsiga innan jag slängde de till skogs (de som jag inte redan ryckt upp vill säga)
Vissen är bara förnamnet!
En stackars ensam en, de andra vissnade för flera veckor sen. Den här var iofs helt okej fortfarande men kände ändå att den hade gjort sitt :-) Sen var det bara börja med det roliga och efter lite arrangering blev det såhär 
Känns mycket fräschare helt plötsligt ;-) Grävde också ner en hortensia som jag fick i somras, får vi se om den tar sig :-) Nu ska jag laga lite middag till min snickare! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: