Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmÀnt being me!

Fult, fulare, fulast

Kategori: AllmÀnt

Hello bloggisar! Hoppas ni mĂ„r bra 😊 InsĂ„g att jag inte skrivit pĂ„ ett tag, började jobba bara nĂ„n dag efter senaste inlĂ€gget och sen, ja sen gick tiden 😉 Vaknade med feber imorse sĂ„ jag fick stanna hemma och har bland annat Ă€gnat dagen Ă„t att leta badkar till vĂ„rt badrum pĂ„ övervĂ„ningen. Har haft svĂ„rt att hitta nĂ„t som passar med mĂ„tt och stil men nu tror jag att jag snubblat över ett Svedbergs pĂ„ rea sĂ„ vi fĂ„r se vad snickaren sĂ€ger nĂ€r han kommer hem 😊 Men alltsĂ„ - detta med badkarsblandare?! Varför i hela glödheta mĂ„ste alla vara sĂ„ hiskeligt fula??? Har gĂ„tt igenom 10 hemsidor vid det hĂ€r laget och Ă€r helt fascinerad av att ingen designar nĂ„gra nya... Ser ju ut som den vi hade i radhuset nĂ€r jag var liten, och dĂ€rifrĂ„n flyttade vi -94! NÀÀÀÀ dĂ€r blir det inget köp, ska se vad de utlĂ€ndska sidorna har! Finns alltid massa mer utanför Sverige av nĂ„gon anledning. Ni som tycker det verkar osĂ€kert med kvalitĂ©n kan vara lugna, handlar man pĂ„ de stora sidorna och kollar mĂ„tten Ă€r det inga problem, vi har blandat hĂ€r hemma med bĂ„de svenskt och utlĂ€ndskt - ingen skillnad 😊 Återkommer med eventuellt inköp 😉 Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: