Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

I löve Blocket

Kategori: Allmänt

Hello! Har ju ett konstant misson här hemma att fylla vårt hus med möbler och annat hemmigt och det tar ju lite tid eftersom jag inte vill rusa iväg och handla allt på samma gång. Har varit på jakt efter en byrå till vårt sovrum ett tag och hittat jättemånga fina på Blocket men de har alltid varit för låga, velat ha en som är åtminstone 1.30. Lättare sagt än gjort tydligen. Men så förra helgen hittade jag en annons för en hemnes för 750:- som självklart också var monterad - tackarrr! Är lite ambivalent inför IKEA-möbler, en del som vi haft pallar inte för nånting medans vår säng till exempel är superbra... Just en hemnes hade vi i vår gamla lägenhet i Sundsvall men den slängde vi i flytten då den minst sagt hade gjort sitt...! Hoppas på att den här håller lite bättre och skulle den inte göra det så var den ju ändå inte så dyr. Ska nog byta knoppar på den när jag hittar några fina men de här standard får funka sålänge ;)
Hängde på en ljusslinga också när jag ändå var i farten, den ska jag ha på altanen i sommar men just nu vistas vi ju inte särskilt mycket där ;) Nämen hörni vi hörs helt enkelt! Puss & kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: