Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Plötsligt händer det!

Kategori:

Hello världen! Hoppas ni har en bra sommar var ni än befinner er 🌞 Jag har som ni märkt tagit en rejäl bloggpaus då vi helt enkelt haft semester 😊 Renoverat rätt så rejält i sommarstugan iofs men i övrigt har vi bara varit 😊  Den är absolut inte slut än men lite börjar väl hjärnan gå igång på hösten och att det snart är dags att gå tillbaka till jobbet... Fast vi gillar ju våra jobb så det känns bara bra! Idag är det firande som står på schemat här hemma eftersom det är S. födelsedag 🎂 Killen som sedan i tisdags inte bara är min sambo längre utan också min fästman 💗 Visst serni, han gick ner på knä på stranden med ring och allt och jag svarade såklart JAAAAA 😁 Eller jag grät väl fram det snarare 😉 Så nu går jag mest runt och beundrar min vänsterhand 😂
 Från det ena till det andra så gjorde jag en tårtbotten igår som blev superhög och fin 
Om den blev god i smaken så återkommer jag med recept 😊 Puss & kram! 

Kommentarer

  • Ulla Laiho säger:

    Gratulerar er båda två till förlovningen och så födelsedagsbarnet också!

    2015-07-31 | 20:59:10
    Bloggadress: http://www.minnatur.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: