Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Våffel schmåffel

Kategori: Allmänt

Nejdå, inte alls sugen på våfflor - INTE ALLS! Kvällsmöte och garagebygge satte stopp för gräddning av såna små delikata saker men imorgon... Då jädrar ska det gräddas våfflor! 😀 Har inte ens packat upp grejerna från Ikea än som jag införskaffade i måndags, mycket som ska hända imorgon 😉 Mamma hade fastnat för en lampa och jag tyckte faktiskt också att den var lite fin
Kanske till vårt sovrum, blev inget inköp denna gång men nu vet jag att den finns iaf... Fast mitt förhållande till Ikealampor är inte det bästa eftersom våra kökslampor som vi köpte där tamejfan VÄGRAR att hänga rakt! Så det går jag och småstör mig på lite varje dag... Ilandsproblem I know! Äh, nu ska jag dra täcket över huvudet - skönt med torsdag imorgon hörni 😊 Puss & kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Den lampan är jättesnygg!! Jag tittade oxå på den häromdagen!😊
    Kram Helena

    2015-03-27 | 23:13:32

Kommentera inlägget här: