Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Väggfynd

Kategori: Allmänt

Happy friday på er! Nu har det gått ytterligare en arbetsvecka och som alltid efter ett lov är den fullsmetad med tja, allt! Så det blir skönt med helg 😉 Idag efter jobbet svängde jag in på Mio eftersom jag hade en rabattcheck på 50% som gick ut så jag var liksom tvungen att handla... Eller nåt! Fick med mig lite doftljus, små skålar och annat krimskrams men framförallt grejer till väggarna 
De här ska få hänga på lilla toan däruppe, och den här ska nog få byta plats
Fjärilstavlorna får flytta in i köket tror jag och den andra tavlan får ta deras plats 😊 Nu ska vi ha fredagskväll i kubik, knappt varit hemma nån kväll i veckan så jag tror jag ska börja med att baka en kladdkaka 😀 Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: