Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmÀnt being me!

Kantsten

Kategori: AllmÀnt

Och sĂ„ var klockan 16:30! Det var den dagen det 😊 Snickarn hann lĂ€gga klart all kantsten som Ă€r in mot framsidan, meckigt med kapning och allt vad han donat med... Funderar pĂ„ vad vi ska ha för "topp" hĂ€r, blir nog antingen vit singel eller sjösten, bara den inte blir för gul... Ni hör ju vilka problem jag brottats med idag 😉 Men det ska bli kul att fĂ„ piffa med finliret! S. har ocksĂ„ funderat nĂ„gra vĂ€ndor pĂ„ hur vi bĂ€st gör med vĂ„ra inte helt raka linjer vid stenlĂ€ggandet, fĂ„r se vad vi (han) landar i 😊 Jag har mest tittat pĂ„ eftersom min högerhand fortfarande inte Ă€r brukbar till att lĂ€gga sten 😉 Eller, jag fixade ju sĂ„klart kaffe och tog en inspektionsrunda pĂ„ tomten - krusbĂ€rsbuskarna har börjat komma igĂ„ng 😁 Nu ska vi premiĂ€rgrilla och slappa resten av kvĂ€llen - imorgon hoppas jag pĂ„ en nĂ„got lugnare mĂ„ndag Ă€n förra 😉 Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: