Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Lingonris i blåbärsskogen

Kategori: Allmänt

Hejhej! Ligger helt "friskluftifleratimmar"-utslagen efter blåbärsplockning i skogen med enstaka inslag av lingon :-) Hann hem och packa lite fika innan mamma plockade upp oss, finns flera fina stigar runt oss, traskade på en bit innan vi kom fram till en sjö

som Zorro sekunden senare badade i såklart! Men sen tog S. fram fiskespöt och då var koncentrationen hög på båda

Jag roade mig med att äta och titta på

Så skönt att inte behöva klä upp sig i skogen ;-) Sen satte jag och mamma fart med att plocka, lingonen är dock inte riktigt mogna än... Förstod det när jag provade en à naturel och öronen krullade sig bakåt!


Fick ihop en del iaf, vi var lite sent ute med blåbären men men, man får plocka mer bara :-) Kommer sova som en stock inatt! Idag har jag beställt utemöbler på Bauhaus och den lilla proceduren ska jag berätta om imorgon - jeflar i min låda säger jag bara! Vem har sagt att shopping ska vara enkelt? :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: