Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Gnäll!

Kategori: Allmänt

Ja usch, idag är en sån riktigt skitdag!
Blogglusten/tiden finns inte, just idag känns allt bara motigt... Detta med att bo i husvagn har FULLSTÄNDIGT tappat sin charm, inte för att det nånsin funnits någon men ju börjar det liksom bli... Tja, jobbigt! Kallt, blåsigt, värme som funkar när den vill, en kran som är trasig så jag diskar i duschen, trångt och bara allmänt tradigt.
Sitter och försöker hitta golv, kakel, klinker, handfat, underskåp och lite annat smått och gott som behövs, men det känns just nu bara stressigt och jobbigt... Ville att detta skulle få ta tid och växa fram och halleluja och flower power, nu börjar det dra ihop sig ordentligt och det känns som att inget är klart! Och jag VET INTE VAD JAG VILL HA!!!! Vet vad jag absolut inte vill ha, men badrumskakel - jösses vilka valmöjligheter det finns! I know, I know... Detta är totalt ytliga lyxproblem men jag skriver ytligt ikväll, det bara blev så.

Nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig och hoppas på att morgondagen blir bättre :)

Helgen var iaf super, det kan man leva länge på :D

Puss & kram!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Håll ut!!! Snart kan ni flytta in på nedervåningen och bo i ert hus!!! Men jag förstår att det är skit jobbigt...!!! Skickar massor med energi och kramar

    2012-08-28 | 21:07:20

Kommentera inlägget här: