Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Träningsvärk deluxe!

Kategori:

Efter min lilla "fångarna på fortet"-tripp med mina 9:or igår vaknade jag med lite träningsvärk imorse... Lite lagom sådär... Tänkte mest vara med som moraliskt stöd men första cellen hette typ "Bootcamp - den amerikanska armén vill bara ha de bästa!" och mina kära elever tyckte absolut att kurren skulle delta fullt ut... Så då gjorde jag det ;-) Kröp genom labyrinter som inte är designade för en 1,82 lång person med smidighet som en nyvaken valross, hivade mig i rep och fan och hans moster! Kul hade vi såklart men träningsvärk som sagt. Och så var det ju ridning idag - timing om nåt! ;-) VI.FICK.ALDRIG.SLUTA.TRAVA!!! Så den måttliga träningsvärken har jag en känsla av att den kan ha utvecklats till fullskaligt krig i mina lår imorgon! Fick iaf hem ett paket idag från mitt favvotextilföretag :-D

Vad det är får ni se när det är uppackat och på sin plats :-) Fick också med lite sånt som liksom slinker med den här tiden på året - nätshopping kommer bli min död! Ska få pryda kökssoffan :-) Och innan jag lägger ner nu ska nu få tips på ett lite festligare kvällsfika... Tina några såna här joxa ihop med lite mjölk och kesella och sätt ihop några sugrör

och voila så har man en perfekt soffsmoothie som man bara ställer mellan sig ;-) Nä hörni - godnatt! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: