Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Motto...

Kategori:

Har nog aldrig varit så glad som idag att jag lever efter mottot; säg inte saker om folk som du inte kan säga till dom... Blev avlyssnad idag av en tredje part med den andra partens goda minne i ett känsligt ärende... Jag känner mig lugn då inget fel har sagts eller nåt som jag inte kan stå för, men ibland undrar jag hur folk tänker? Tänk om jag hade vräkt ur mig värsta smörjan, vem hade det satt djupast spår i? Puckon det finns! Så humöret känns lite urlakat, gör potatisbullar till middag medans S. grejar där uppe, sen ska jag åka och storhandla! Med tanke på humöret och att de bygger om (skitdåligt) på vår Ica känner jag att alla eventuella segproppar som drar vagnen i 0,15 km/h lever farligt... ;-)

Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: