Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Kundbemötande och inköp!

Kategori:

Hej! Glömde blogga igårkväll men detta sysslade vi med:


Målade och socklade för hela slanten, övervåningen börjar ta sig :-) I helgen tänkte vi sätta igång med lilla toan så jag tittade på klinker till golvet efter jobbet idag... På den första butiken får jag inte en blick när jag kliver in, ensam kund u butiken och två plattnackar bakom kassan... Tillslut reagerar de när jag kommer fram till kassan och undrar hur mycket de har i lager? Jadu, inte mycket... Blir det intelligenta svaret.! Sen visar hon mig en platta innan hon går och sätter sig. Kikar runt lite till och tittar länge på mosaiken, inte ett pip... Går tillslut ut och fortfarande ingen reaktion! Åker till nästa ställe typ 500 meter bort, får direkt ett "hej, vad kan jag hjälpa dig med?" Förklarar vad jag är ute efter och han plockar fram flera alternativ, jag hittar ett jag vill ha, det finns hemma, jag får 10% rabatt bara för att och sen får jag hjälp att bära ut det till bilen samtidigt som han önskar mig en trevlig kväll... Mmm, HAN fick sälja kakel! :-) Detta valde jag som golv

På väggarna har vi tillslut bestämt oss för vit panel, ni får se i helgen!
Sen hämtade jag ut lite paket på posten med små ting hit hem :-)
3 kuddfodral






Förvaringskorg till badrummet


Och så en tavla med ett bra budskap :-)

Smått och gott! Fick också med mig 24 st foder från Hornbach... Killen i bilen bredvid var ganska skeptisk när jag skulle trycka in allt men skam den som ger sig ;-) Ligger nu i hallen i väntan på upplockning!

Hoppas ni alla får en skön tisdagskväll :-)
Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: