Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Piff

Kategori: Allmänt

Hej! Kom hem från stallet för en stund sen och eftersom S & J har grabbkväll är paddan min ;) Tänkte kolla på nån film men kände inte för nån särskild... Så det fick bli möbelsurfning :) Nu när vi är (typ) klara med bygget så känner jag att det kliar i fingrarna efter att få inreda och piffa! Har legat vääääldigt lågt på den fronten av ekonomiska, orkesmässiga och tidsbesparande skäl ;) Nu är det ju tyvärr inte så att det regnar pengar från himlen den här månaden HELLER men kolla kan man ju alltid göra. Vill köpa ny matgrupp, soffa, soffbord, sideboard, skrivbord, byråer x 2, speglar, lampor och MASSA ANNAT! Hittade några fina saker







Hmm, ser ni nåt mönster? ;) Ingen haf väl missat vid det här laget att jag drar åt New England stil väldigt mycket, trivs med det... Fast det får inte bli för mycket, porslinsho och pärlspont går bort! För några år sen köpte jag typ bara mörka möbler och de har vi ju såklart kvar, soffgruppen med tv-bord och soffbord ska få flytta upp när vi köpt nytt dit ner :) Så jag tror jag ledsnat lite på det mörka i möbler och vill helst ha vitt som bas nu... Nästa vända kanske blir rosa ;) Har ni tips på bra hemsidor tar jag gärna emot tips, tycker jag kollat igenom mina nu 100 gånger! Hoppas ni alla har en skön kväll, imorgon ska jag jobba min första halvdag i Huddinge :) Puss & kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nästa månad händer det! Då regnar det pengar, måste vara så!

    2013-10-03 | 20:42:23
  • Anonym säger:

    http://mobelgrossen.se/

    Fina möbler till bra priser!
    De har de möblerna du har på bilderna.

    Lycka till med shoppingen.

    2013-10-04 | 12:09:15

Kommentera inlägget här: