Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Kväll på bryggan

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Det funkade inte att blogga via appen igårkväll, men jag har inte glömt er :-) Vi surprisade en kompis igår med en utekväll, vi tyckte hon behövde det :-) Så mitt uppdrag var att hämta henne hemma och sen möta upp resten av gänget vid Sickla udde, något som visade sig vara lättare sagt än gjort när fröken A. knappt tänkte åka hem från jobbet innan 22:00! Men till slut så :-) Jag satt i köket när hon kom hem och då var det bara att byta om...

Intog bubbel och jordgubbar vid vattnet först, vilket väder vi har hörni! 6 september och 22 grader kl 18:00 på kvällen :-D Sen gick vi till restaurang Göteborg och käkade, åt en grymt god fiskgryta

Blev en lyckad överraskning och en lyckad kväll, nu ska jag hoppa upp och göra frukost innan jag åker till stallet :-) Sen får vi se vad resten av dagen innehåller.... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: