Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Thursday means pancakes!

Kategori: Allmänt

Hej! Har haft en lite lugnare dag idag, missade ju min läkartid igår och fick en ny idag... 13:45! Men eftersom jag har världens bästa chef så var det nema problems och det gick ganska fort så jag åkte en sväng förbi ett nytt köpcentrum som öppnat :-)
Fick bland annat med mig den här ramen hem

Tyckte det var fina detaljer



Här ska det få sitta bilder från byggtiden i svartvitt... Ska bara välja ut 8 st utav typ 1500 ;-) Och komma på var den ska hänga! Svängde in på Ica efter och ringde S. eftersom jag hade noll inspo till middag. Men det hade han och blixtsnabbt kom "pannkakor!" Och det fick det bli :-) Mitt bästa recept har efter många laggar resulterat i det här: Vispa 2,5 dl vetemjöl special med 3 dl gammaldags mjölk och 1/2 tsk salt. Vispa ner 3 dl mjölk till och tillsätt 3 ägg och 1/2 dl kallt vatten. Låt det stå och svälla 20 min. Stek i smör :-)

Ni kommer inte bli besvikna, men glöm inte smöret när ni steker! Ska man äta pannkakor kan man lika gärna göra det ordentligt och jag vill iaf ha mina kanter såhär

:-) Gjorde av med alla kalorier i stallet tror jag, tränade galoppfattningar så att svetten lackade :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: