Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Upp som en sol

Kategori: Allmänt

ner som en pannkaka! Ja, efter denna dag med cirka 12 elevsamtal, 8 föräldraringningar, roddande med mötestider, möte, genomgång av ansökningar till min tjänst och andra diverse måndagsaktiga aktiviteter kände jag mig rätt mör när jag parkerade hemma efter en sväng på Ica. Hinner bara vrida av nyckeln så känner jag hur det liksom släpper i näsan och näsblodet hade kommit på besök... I 1,5 timme! Blöder ju näsblod rätt ofta så det är inge konstigt men idag var det helt extremt! Har inte tagit några bilder så ni kan vara lugna ;-) Men vi kan väl säga att kvällen blev/är lugn med huvudet i en smått bakåtlutad vinkel. När det väl slutade tröstade jag mig med 4 kulor glass och hemgjord kolasås, bara för att jag tyckte så synd om mig själv :-) Imorrn kommer vår mäklare som sålde vår lägenhet hit och ska värdera huset - spännande! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: