Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

It's like magic

Kategori: Allmänt

Vad gör man.om man har en tvättstuga som har diverse, och då menar jag verkligen diverse(!) skit inneboende..?



Man köper skjutdörrar så man slipper se eländet!

Häpp! Superskönt att ha det klart, sorteringen och annat krafs som faller på mig tar jag nån annan dag ;-) Listan med saker att göra minskar hela tiden! Även om S. lät mindre nöjd alldeles nyss när han gick in på lilla toan... Ska skriva upp en ny lampa där och tänkte kolla hur svårt det var... Så nu står kartongen med nya lampan på golvet, inte alls så fint ihopvikt som förut, själva glasdelen ligger i handfatet eftersom jag såg att det var dammigt och spolade av det och fästet hänger liksom på själva glödlampan uppe på väggen... Mitt svar till S. när han frågade om det "gick bra" med en MYCKET sarkastisk ton? "Jag ville inte besvära dig om en skiftnyckel och du kan tvätta händerna i stora badrummet" ;-) Ni hör ju, efter det här kvällspasset är det bara att släcka lampan! :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: