Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Happy <3-day!

Kategori: Allmänt

Så, nu har jag sällat mig till skaran av mainstream - hoppas ni alla haft en trevlig dag :-) Vi brukar inte fira den nåt speciellt, men dagen började bra iaf! På väg till handledningen imorse går jag i godan ro och glad i hågen på Ringvägen när Lars Winnerbäck går förbi :-) Nu är ju inte jag nån såndär som ska ta kort med folk men glad blev jag, tycker ju liksom att han är lite bra :-) Nu har vi precis kommit hem från kompisar där vi hängde ett gäng som inte h eller riktigt firar denna dag... Bättre att slå ihop den ;-) Vi fick asgod mat och så hade fröken värdinna slängt ihop en Budapestrulle till dessert

Sjuuukt god! Både mandariner och jordgubbar - bra kombo! Sen hade jag en knäkompis resten av kvällen

Han är gosig han, lilla Börnie :-) Nu ska jag sova så det bara stänker om'et, imorrn står födelsedagspresentsinlösning på schemat :-) Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: