Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Bebisdos påfylld!

Kategori: Allmänt

Har myst ihjäl mig ikväll på de små liven, ville liksom inte släppa ifrån mig den minsta alls ;-) Vi hannmed massa timmars prat, lek, ätande, ammande och allmänt flams som alltid!

E. var lekledare deluxe ;-) Nu till lite reklam: S. har gjort VÄRLDENS SMARTASTE SKÖTVÄSKA EVER! Om nån är intresserad kan hon sy upp på beställning. Jag har inte ens barn men jag skulle ändå vilja ha en haha :-) Konstruktionen är supersmart, går att vika ut så att det blir en skötbädd, massa fickor för allt man behöver, axelrem och knäppfunktion med handtag

Goklimpen som låg och sov i min famn 2 timmar, finns det nåt mysigare?

Hopvikt med allt man behöver och tyget är liksom lite vax/galon-aktigt :-) Som sagt, supersmart! Hon fick några beställningar nu ikväll så jag tänkte att jag ska spreada the word :-) Pizzan var lika god som alltid, kan hända att jag åt lite väl mycket hehe! Nu blir det jäsning i soffan resten av kvällen innan tidig uppgång imorgon... Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: