Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Söndagshäng

Kategori: Allmänt

Hej! Idag fick jag ett rejält ryck att städa så nu har jag fina bilder på köket att visa ;) En får ju passa på när det är städat... Håller ju inte så länge!
Har skrivit om köket tidigare men får frågor om det titt som tätt så vi tar det igen: Det är från Marbodal i luckor Öland med vitvaror från Siemens - supernöjda med alltihop :) Och bra mat lagar det också ;) Bland annat gjorde jag den här superduperenkla laxen häromkvällen:
Plus lite grädde på sidorna, cironskal och salt & peppar
Bre på peston, smula över fetan, peppra, salta, häll på grädde och riv över citronskal! In i ugnen på 200 grader tills laxen är färdig (gå fortare om man skär ner i bitar) och sen är det mat :)
Om nåt produktionsbolag är intresserade av att spela in "Hungrige snickaren" vet jag en kandidat! ;) Hinner knappt få av linsskyddet innan det är färdigätet... Tacksamt är det iaf! Nu ska jag sätta igång med kvällens middag, högst oklart vad det blir förutom kyckling... Jag får hitta på nåt helt enkelt :) Puss & kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: