Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Sten, röj och så lite belöning

Kategori: Allmänt

Hello! Hoppas ni hade en fin helg i det sköna vädret 😊 Vi skrotade på här hemma, denna våren har ju ungefär ingenting hunnits med här hemma så nu när vi har obokade helger går det av bara farten 😉 S. gjorde en rejäl ansträngning med stenen och kom såhär långt innan han kastade in handduken på lördag kväll Jag befann mig mest i skuggan då handen inte riktigt vill vara med än - paviljongen är superbra att sitta under 😊 Igår regnade det från och till så då fick det bli förråds och tvättstugeröjning! Vi sa ju när vi flyttade in att allt skulle ha sin plats, inget skit skulle ligga och ta utrymme, vi skulle gå igenom allt... Mmm... Hur gick det med det då tror ni? 😂 Lite sisådär va! Och då har jag inte ens visat garaget... Men efter ett ryck blev det mycket bättre, några kartonger kvar att gå igenom men det går iaf att gå in nu 😊 Och idag gick jag efter det gamla ordspråket "när man varit hos tandläkarn får man köpa nåt fint". Eller ja, det kanske inte är nåt ordspråk precis men det är ju en väldans bra grej! Förmodligen uppfunnen av någon stackars svettdränkt mamma på 80-talet för att få ungen att LIGGA STILL i stolen... Kan ha varit min nu när jag tänker efter 🙈
Så idag efter min rälskontroll gick jag in på Clas Ohlson för att köpa en liten radio och hittade också en karaff som fick följa med hem! Classe alltså - oanade möjligheter i den butiken 😊 Och tvättstugan blev med ens piffigare 😉 Ja nä men det var väl det som hänt - hörs hörni! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: