Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

9 år

Kategori: Allmänt

Varning för cheezy inlägg! (och internt)

För ganska exakt nio år sedan sitter jag på en historielektion i GA-huset på Hedbergska där vi gick på gymnasiet. Det är kanske andra veckan på första året, klassen är helt ny och vi har inte riktigt hittat våra klickar än :)
Hör en knack på dörren och 25 pers vrider samtidigt på huvudet (imagine the pressure) och in kliver en tjej med de tamejtusan absolut mest ginourmous örhängena jag nånsin sett! Alltså vi snackar ner till axeln folk! Människan ser ut ungefär som att "snälla, kan jag bara få gå härifrån typ nu!" Jag ska börja här, säger hon. Jaja, gör du det :) Ingen mer med det, Uffe, vår historielärare fortsätter räkna kungar.
Det, mina kära bloggläsare, var den dagen ms. vikkinolia klev in i mitt liv!
Under hösten var hon runt lite innan hon förstod att hallå, det var ju mig (och många andra såklart, men mest mig) hon skulle hänga med :)

Sedan gymnasiet har denna tjej fått mig att garva fler gånger än jag kan räkna, fått mig att lyssna på den mest knepiga musik som finns på denna jord, släpat med mig på loppisar och fått mig att klämma på 60 år gamla kuddar som bara är "såååå fiiiina"! Det finns ingen jag kan äta såna enorma mängder pizza med utan att skämmas ett dugg och ingen som blir gladare av att jag gör min köttgryta!


Ingen kan få mig att göra grimaser som du!


Ingen kan få mig att se så fruktansvärt OSEXIG ut på bild (obs, vi är typ 18 här, don't judge;))


Det finns ingen jag kan hyra så många Disneyfilmer med och sen se på raken! Bara för att vi känner för det :)




Det spelar ingen roll hur långt bort du är, hur länge det går mellan att vi hörs eller vad som händer, I will always have your back!

Idag fyller fröken V. 25 år! Och jag vet att jag är med när du firar din 80-årsdag :)

Love U smulan!
Pözz!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: