Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

Inbyggnad

Kategori: Allmänt

Godkväll! S. kom på den briljanta idén att bygga in våran golvvärmfördelare i tvättstugan så man slipper se mer än öppningen, väldans bra :) Nu ser inte jag bilderna, det är bara kodad text för mig men jag hoppas att den är med där nånstans :) Annars har S. gipsat på idag, vi har isolerat vårt sista tak (!) Finally :D och sista dörröppningen in till tvättstugan har kommit på plats! Vi har även fått ett extreeeemt glädjande besked idag från kommunen som innebär att vi kan vänta med garaget och ändå få flytta in, från början var vi tvungna att göra klart det först men nu har de kommit på andra tankar - do the happydance! Så nu börjar det faktiskt bli dags att välja tapet och färg till vissa rum och kakel till lilla badrummet... Gick mycket snabbare än vad jag trodde :) Fick lite tips i helgen av E. som hade plockat fram massa fina inspirationsbilder på badrum - som absolut INTE ska gå i New England-stil! Huvva! Nä, jag har nån slags idé om en spa-känsla men innan det är klart kan det lika gärna se ut som ett hyresradhus i Säffle... Wish me luck! Ja det var alles för ikväll! Puss & kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: