Voxxela

Husbygge - 192 kvm i lösvirke & allmänt being me!

"Och hur går det mede huset då?"

Kategori: Allmänt

Haha, har känt mig som en scratchad skiva sista dagarna som fastnat på frasen "jo det går bra, köket kommer idag/kom igår" Blir lika överraskad varje gång någon frågar, väldigt kul är det iaf :) Att ha så många omkring sig som bryr sig är verkligen en ynnest som det så fint heter!
 
Jaja, köket då? Get to the freakin point! Jodå, så här ser det ut nu, det är ju alltså inte klart men stommarna är uppe :D Det blev ett Marbodalkök till slut och vi är väldigt glada över det, grym kvalitet! Luckorna heter Öland (extremt passande tyckte jag:))och färg vit *duh*
 
Är så glad att jag inte gav mig på soffadelen, den fyller sin plats perfekt :) Så nu ska jag bara be min väldigt sykunniga mormor att sy en dyna *blink blink* ;)
Ja, som sagt... Inte riiiiktigt klart men jag är så nöjd med allting så jag skulle nästan kunna nöja mig med det här ;) Har bestämt mig för alla vitvaror nu också och kom hem igår och berättade för S. att det var klart! "Så det kommer bara gå på 74.821:-, skitbra!" S. gav mig en blick som lät mig förstå att tja... han tyckte kanske inte att det var värsta kapet... Så jag skyndar mig att lägga till "Amen då är det tvättmaskin och torktumlare också faktiskt!" Hmm... still not convinced... Men men, jag har ju som ni alla vet vetorätt i dessa frågor så det blir sktibra det dära :)
 
I övrigt så håller S. på med väggarna uppe, vi har flängt runt hela kvällen och bestämt uttag, belysning och allt sånt... Så våra väggar och tak ser mest ut såhär just nu!
 
Nu ska vi kika på en rulle innan sovdags, imorrn är det en ny arbetsdag :)
 
Puss & kram!
 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Jag är oxå väldigt glad att ni valde soffandelen :-) Kram

    2012-08-14 | 23:37:45

Kommentera inlägget här: